Selecteer een pagina:

Op deze informatiepagina staan de actuele coronamaatregelen en -afspraken die op onze scholen gelden. Als hierin iets verandert, wordt dat als eerste op deze pagina bekendgemaakt. Houd deze pagina daarom goed in de gaten.

Maatregelen onderwijs omtrent Covid 19 vanaf 25 september 2021

Zelftesten in het onderwijs, hoe werkt het?

Wij gaan gebruik maken van zelftesten. Deze bieden wij gratis aan voor leerlingen en medewerkers. Meedoen aan een zelftest is altijd vrijwillig. Leerlingen nemen bij voorkeur de test thuis af in aanwezigheid van hun ouder(s)/verzorger(s).

Hoe werkt een zelftest?

Bekijk hier de handleiding.

Bekijk hier de instructievideo.

Online onderwijs

Vanwege de lockdown krijgen leerlingen online les tot tenminste 9 februari 2021.

Vragen over het coronavirus, quarantaine of de coronatest?

Voor antwoorden op vragen over het coronavirus (COVID-19), quarantaine en de coronatest verwijzen wij door naar de websites van het RIVM en de GGD:

Algemene informatie over het coronavirus
Veelgestelde vragen over het coronavirus
Informatie over de coronatest
Informatielijn corona

Vragen over de maatregelen op school?

Heeft u een vraag over de maatregelen en/of afspraken op onze scholen? Mailt u dan naar info@carmelhengelo.nl.

Privacy overzicht