Laptops - The Rent Company

De aanschaf van een laptop gebeurt door de ouder(s)/verzorger(s). Dat kan privé of via een leverancier (The Rent Company) waar wij als school afspraken mee hebben gemaakt. The Rent Company biedt een speciale onderwijsgarantie: bij een defect kan de laptop op school worden omgeruild.

Schaft u elders een laptop aan? Advies is om gebruik te maken van een beschermhoes.

Met kleine problemen aan de laptop kan de leerling naar de laptopdokter (geldt zowel voor de privé laptop als een laptop van The Rent Company).