Verlof/ziekmelden

Selecteer een pagina:

Ziekte: wilt u een leerling ziekmelden dan kunt u bellen met onze receptie: 0742457777. Graag voor aanvang van de eerste les van uw kind.

Kort verlof: als uw kind een afspraak heeft waardoor uw kind op de dag een lesuur mist dan kunt u bellen met onze receptie.

Bijzonder verlof: voor bijzonder verlof, zoals een belangrijke huwelijksplechtigheid of een uitvaart kan men een aanvraag indienen bij een van de leerlingcoördinatoren onderaan deze pagina.

dhr. B. Hoekman
- Klas 1 en 2

dhr. N. Veldhuis - Klas 3

dhr. P. Davina - Klas 4H en 5H

dhr. D. Duwe - Klas 4V, 5V en 6V

Ziek tijdens schoolexamens( leerjaar 4/5 havo en 4/5/6 vwo): Is een leerling ziek tijdens een schoolexamen, moet dit voor het tijdstip waarop het schoolexamen begint door een ouder/verzorger schriftelijk aan de teamleider gemeld worden op mailadres j.prakken@carmelhengelo.nl. Een leerling die 18 jaar of ouder is mag deze afmelding zelf doen.

Verdere informatie over schoolverzuim en verlof: voor verdere informatie over schoolverzuim en verlof vindt u hier de regionale kaart schoolaanwezigheid in Twente

Privacy overzicht