Praktische tips

Praktische tips voor een goede start

Volgend jaar werk je met een laptop. Deze bevat veel digitaal materiaal. De laptop ondersteunt ons onderwijs. Natuurlijk gebruiken we ook boeken en die kunnen worden besteld via mijnleermiddelen.nl van de firma Osingadejong. Hoe je de boeken kunt bestellen krijg je te horen tijdens de kennismaking in de maand juni.

Om goed te kunnen werken, heb je nog enkele andere spullen voor school nodig:

• Schooltas
  • Agenda
    Agenda’s die behulpzaam zijn bij een goede planning zijn o.a.:
  • Een etui gevuld met:
    • Pennen
    • Potloden, HB en 2B
    • 12 kleurpotloden, van goede kwaliteit (Bruynzeel, Caran d'ache, Bic, Faber Castell, Stabilo)
    • Geodriehoek
    • Puntenslijper